Klantenservice

Heeft u vragen over uw bestelling of professioneel advies nodig? Onze mensen staan klaar om u snel en gericht te ondersteunen.

U kunt ons bereiken via telefoon op +31104662753, livechat, e-mail en per post.


 
Message us on WhatsApp

Veel Gestelde Vragen

Onze kennisbank staat vol met antwoorden op veel gestelde vragen. Mocht u het door u gezochte antwoord niet kunnen vinden, neemt u dan gerust contact met ons op!



 

Account & Bestellen
Bestellen & Betalen
U kunt 24 uur per dag en 7 dagen per week bij Tegelhuis Nederland bestellingen plaatsen. U plaatst een bestelling door het door u gewenste product in uw winkelwagen te plaatsen, dit doet u door op de knop "In Winkelwagen" op de product pagina te klikken...
Privacy & Security
Over ons privacybeleid VentureHills B.V. geeft veel om uw privacy. Wij verwerken daarom uitsluitend gegevens die wij nodig hebben voor (het verbeteren van) onze dienstverlening en gaan zorgvuldig om met de informatie die wij over u en uw gebruik van ...
Kan ik ook online bestellen en betalen uit mijn bouwdepot?
Jazeker! Om uw aankoop bij Tegelhuis Nederland te kunnen voldoen vanuit het bouwdepot heeft u vaak naast de orderbevestiging een factuur nodig. Om van uw bouwdepot gebruik te kunnen maken kunt u uw bestelling gewoon online plaatsten op www.tegeloverzicht...
Kan ik ook telefonisch bestellen, of in de showroom?
Jazeker! U kunt uw bestelling ook telefonisch aan ons doorgeven op +31104662753. Daarnaast kunt u uiteraard ook bij ons langskomen aan de Satijnbloem 57 3068 JP Rotterdam te Rotterdam, Nederland.
Hoe vraag ik een offerte aan?
U kunt 24 uur per dag en 7 dagen per week bij ons een offerte aanvraag plaatsen. U plaatst een offerte aanvraag door het door u gewenste product in uw offertewinkelwagen te plaatsen, dit doet u door op de "Offerte" button op de product pagina te klikken...
Kan ik ook op afroep bestellen?
U kunt bij ons op afroep bestellen. Uw bestelling wordt dan bevestigt en verwerkt, de afleverdatum ligt alleen nog niet precies vast.
Kan ik ook in termijnen betalen?
U kunt in 3 termijnen het aankoopbedrag betalen zonder extra kosten via de betaalmethode IN3 van Payin3.
Kan ik ook tegels afhalen?
Ja, dat kan bij één van de centrale magazijnen, maar niet bij ons kantoor in Rotterdam.
Hoe kan ik transportschade melden?
Wij doen er alles aan om uw bestelling zo goed mogelijk te verpakken en bij u te bezorgen. Het kan echter gebeuren dat er iets kapot gaat tijdens het transport. Deze schade kunt u melden via dit formulier.
View all
Garantie, Service & Retouren
Leveringsinformatie
Levertijd U kunt de actuele voorraad op vragen door op de product pagina te klikken op "Controleer actuele voorraad". U krijgt dan een venster te zien waarin de voorraad staat vermeld en de verdeling van deze voorraad in tinten. De...
Garantie, Service & Retouren voor tegelbestellingen
Heeft u vragen over uw aankoop, dan kunt u contact opnemen met onze Service Afdeling via de contact pagina, via telefoonnummer +31104662753 of via email op [email protected]

Voor geleverde producten besteld via ...
Wat is de levertijd van de tegels?
Tegels staan doorgaans op voorraad in Nederland en kunnen binnen 1 werkweek uitgeleverd worden. Mochten de tegels niet op voorraad zijn en dus uit een productie moeten komen, dan is de levertijd vaak wat langer. In dat geval zal er contact met u worden...
Ik heb veel haast, wat is de snelst mogelijke levertijd?
Normaal gezien is de levertijd van de meeste tegels ongeveer twee werkdagen. Heeft u echter veel haast, neemt u dan even (per telefoon) contact met ons op. Bij veel tegels is een spoedlevering mogelijk, u kunt uw bestelling dan zeker binnen 1 dag...
Klachtenafhandeling
Mocht u een klacht hebben, dan kunt u daarvoor uiteraard contact met ons opnemen. De verschillende contact mogelijkheiden vindt u hier: https://www.rak-tegels.nl/neem-contact-met-ons-op...
Welke garantie heb ik dat u ook levert?
Om u als online-koper meer zekerheid te kunnen geven dan ons woord zijn wij aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Daarnaast is 
Wat doet u als tegels gebroken geleverd worden?
Mocht een deel van uw bestelling beschadigd raken tijdens het transport, dan lossen wij dit natuurlijk direct voor u op! Meldt u svp een eventuele breuk zo snel mogelijk en stuurt u ons even een foto van de breuk. Ook als u pas na bijvoorbeeld 3 dagen...
Waar moet ik op controleren voordat ik mijn ontvangen bestelling ga verwerken?
Controleer uw bestelling op deze essentiële punten voordat u de tegels gaat verwerken.
View all
Veel gestelde vragen
U levert kwaliteit van de eerste sortering. Wat betekent dat?
Wij leveren uitsluitend tegels van kwaliteit van de eerste sortering. Dat betekent dat wij uitsluitend tegels van eerste keuze, -A kwaliteit, leveren. Door ons geleverde tegels komen per bestelling uit één kleurcode, u zult dus nooit kleurverschillen...
Kan ik ook dezelfde tegels na-bestellen?
Als u tegels tekort komt en u wilt dezelfde tegels bij bestellen, dan zullen wij voor u navraag doen bij de fabrikant of dezelfde tintcode nog leverbaar is. De kleurcode vindt u in de meeste gevallen op de zijkant van de doos. Geeft u ons voor een ...
Kan ik ook na 2 jaar nog dezelfde tegels nabestellen?
Tegelfabrikanten hebben op diverse producten een nalevergarantie, dit varieert tot het jaar 2015, 2025 tot zelfs 2040. Zo kunt u dus bijna altijd nabestellen.
Waar moet ik op controleren voordat ik mijn ontvangen bestelling ga verwerken?
Controleer uw bestelling op deze essentiële punten voordat u de tegels gaat verwerken.
View all